poniedziałek, 7 marca 2016

Książkowy szał.

Hej wszystkim :)
Dzisiaj piszę do was, aby się pochwalić swoim nowym szałem książkowym :)
Jestem mega zajarana, książka o Dubaju, czyli o miejscu, które znajduje się na  liście moich marzeń i celów do zrealizowania na ten rok .
Pomimo, że się naoglądałam bardzo dużo filmików na temat Emiratów, czytałam mnóstwo blogów, jednak wole, trzymać książkę w ręce i ją czytać. ;D
Kolejną zdobyczą jest wymarzona książka od Martyny Wojciechowskiej o Australii, która jak bardzo odległa, tak bardzo ciekawa, już nie potrafię się doczekać,aż ja przeczytam
Następna o Maderze, wyspa należąca do Portugalii, kolejny cel na mojej mapie podróży.


Przez najbliższy czas mam zajęcie, po pracy  :)  - chyba koniec  z imprezowaniem
Jakie książki o podróżach polecacie ?






Pozdrawiam, W. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz