wtorek, 22 grudnia 2015

Idą Święta.

Za 2 dni święta, które miną bardzo szybko, jak co roku .
Okres świąteczny, jest pełen pozytywnych emocji wśród ludzi, no i oczywiście świątecznej gonitwy za prezentami, za jedzeniem, ludzie szaleją w galeriach handlowych i marketach :)

Dla mnie to czas, aby podsumować rok 2015.
 Który był dla mnie łaskawy w podróże i mega mega dużo nowych wspaniałych przygód i ludzi których poznałam.

Byłam 2 razy w Krakowie,udało mi się pojechać też do Ostrawy (no i dostać mandat, haa), 2 razy w Egipcie, raz poleciałam do Niemiec, tydzień temu odwiedziłam 5 raz Wrocław.
 Kończący się rok 2015, był bardzo ciekawy, cały czas się coś działo :) 
2016 rok zacznę od podróży do Mediolanu, już się nie umiem doczekać.

Co przyniesie dalej nie mam pojęcia, jeśli znajdę pracę, odłożę trochę, to polecę do Dubaju, co jest moim marzeniem, mam nadzieję,że się uda to zrealizować.




Wszystkim,życzę aby święta były spokojne oraz chwilą odpoczynku w rodzinnym gronie :)
Pozdrawiam, W.

2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać relacji z Mediolanu. Moim postanowieniem jest dołożyć wszelkich starań, aby podróżować coraz więcej!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dłuuga relacja! :D
      dziękuję. :)
      Oj tak podróże uzależniają!
      Staraj się staraj, trzymam kciuki! :)

      Usuń