wtorek, 12 stycznia 2016

Powracam !

Hej!! :)
Moje długa nieobecność była spowodowana masą rzeczy do ogarnięcia, min. praca.
Którą już mam i od jutra zaczynam przygodę.W międzyczasie szukam innej roboty, jako kelnerka, na razie oddaje się McD. ;)
W poniedziałek zaczynam pakowanie do Mediolanu, a we wtorek o 6 rano wylot z Katowic.
To będzie super 5 dni,pozwiedzamy, skoczymy na imprezkę, a przy okazji troszkę odpoczniemy. :)
Niestety nie udało mi się kupić walizki o danych wymiarach, ale przy najbliższej okazji. to uczynię, będę mogła później szaleć do woli po różnych krajach .;)
Dzisiaj był szalony dzień, najpierw pojechałam, na podpisanie umowy, następnie, pojechałam do domu po psa i z nim do fryzjera,a po fryzjerze, szybki wyskok na miasto, kupić specjalne buty do pracy, a idą w do auta jeszcze zostawiłam CV w knajpie, gdzie pracują moi znajomi. ;)
 W między czasie sprawdzałam konto bankowe, ponieważ czekam na ważny przelew, mam nadzieję,że do jutra dojdzie, bo nie ukrywam,że za te pieniądze,będę żyć w Mediolanie, więc bardzo ważna sprawa.



W czasie wyjazdu postaram się coś tu napisać na bieżąco, a jeśli nie, to na pewno nadrobię całą relacje w dzień powrotu, jak będę już w Polsce. ;)

1 komentarz:

  1. Z niecierpliwością czekam na relację z Mediolanu ;) Pozdrawiam http://abi-bloguje.blogspot.com/

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń