poniedziałek, 14 grudnia 2015

Time for GERMANY

Kolejną podróżą i przygodą były odwiedziny moich Turystów w Niemczech :)
Zaprosili mnie, więc co się będę, poleciałam, znalazłam tani bilet i fru .
Lot dla odmiany bardzo szybki, bo tylko nie całe 1,5 godzinki :)
W oczekiwaniu na samolot :)

Gdzieś nad Polską-jeszcze. :)

Uwielbiam to zdjęcie.




 Tu już widać Kolonie, a w od dali Katedrę!:)

 Lot na trasie -Katowice- Kolonia

Spędziłam u nich tydzień, było super.
jeździliśmy na wycieczki, zakupy, gokarty, które dla mnie zakończyły się kraksą..ale co tam .

Tu się wybraliśmy na wycieczkę do Bruhl :)

Kilka dni później, odwiedziłam Koln i mogłam podziwiać tą piękną katedrę na żywo!
Coś niesamowitego. :)


Katedra w Koln, robi mega wrażenie
W przed ostatni dzień wybraliśmy się na gokardy, gdzie uczył się jeździć sam Michael Schumacher  :)



Pozdrawiam, W,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz